Alla inlägg under september 2012

Av ellinor blom - 30 september 2012 21:31

Ja, nu går jag och lägger mig i sängen och kollar på Jersey Shore och kollar spelar " Subway Surfers " . Haha, love it!

Imorgon äre matteprov.. Vet inte om vi har det direkt på morgonen.. tror det.

Åh, är sjukt nervös! Så ska vi ju börja på nytt kapitel o allt men det kanske blir på tisdag. Har ingen aning.

Uppdaterar mer imorgon bitti, puss!


 

Bild på min fina! <3

Av ellinor blom - 30 september 2012 12:53

 

Puss

Av ellinor blom - 30 september 2012 12:48

 

 

-Rutig skjorta från carlings

- Grått linne med en guldig döskalle på från gina tricot

- Svarta Jeans från cubus


Puss



Av ellinor blom - 30 september 2012 09:59

- Duscha - Klart!

- Fixa mig - Klart!

- Visa dagens outfit - Klart!

- Lägga upp " Dagens citat " i  bloggen - Klart!

- Göra klart trängingshäftet i matte eftersom att vi har matteprov imorgon!! - Klart!

- Bädda sängen - Klart!

- Titta på någon film - Klart!

- Sitta vid datorn och blogga - Klart!

- Kolla på " Snooki & JWoww " och " awkward " - Klart!


Det var allt tror jag , uppdaterar den senare om det är något annat jag kommer på att jag ska göra ..


Puss

Av ellinor blom - 30 september 2012 09:26

Hola a todos! = Hej allihopa!

Är fett hungrig så ska strax pralla mig neråt och ta nåt att käka. Vaknade ca 10 i 9 idag. Skönt med lite sovmorgon.

Mamma lånade ju min mobil innat eftersom hon skulle jobba. Idag har jag inget speciellt att göra, ska tänka lite på vad jag ska göra senare idag. Så senare kommer det upp en " Dagens att göra " lista. Men några saker vet jag att jag måste göra idag.  Och det är verkligen ett måste! Men sen äre ju lite saker som inte är lika viktiga också. Men ska börja förbereda en sån lista nu så jag inte glömmer bort vad jag ska göra.. ;)

Haha, kör på en weheartit bild så slipper det bli så mycket text i inlägget istället ..


 

Haha, hur gullig som helst ? .. :')

Av ellinor blom - 29 september 2012 19:55

 

HAHA.. Bara jag som tyckte att den där var lite rolig ?? :P

Av ellinor blom - 29 september 2012 12:15

Ska precis sätta på en film jag laddade ner tidigare idag som heter " Smekmånaden från helvetet " Fast på engelska heter den " You may not kiss the bride "

Skriver om filmen när jag kollat klart på den!


Puss


 

Av ellinor blom - 29 september 2012 09:44

Ja, godmorgon på er! Idag vaknade jag klockan 08.16 eller jag klev upp då..  :p

Men ialfall så gick jag ner och slog på tvn och då visade det sig att det var lejonkungen 2 på tvn. Så då satt jag o småsyskonen nere och kollade på lejonkungen, mysigt! Sen när filmen var slut så gick jag in i köket och fixade lite frulle, fick  bli fil och flingor idag. Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Jo, en sak vet jag att jag ska göra.. Måste städa buren åt hamstern.. Trökigt värre. Men det måste ju göras.. :( Och idag äre ju lördag, och senare ska vi få godis men det blir ikväll tror jag.


 

Weheartit bild!


Presentation


Hej allihopa! Ellinor Blom heter jag och jag bor i Hofors med min familj och våra husdjur.Jag är född den 19 december 1999 vilket betyder att jag är 12 år, men fyller 13.På min fritid tycker jag om att baka och vara med kompisar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Vad tycker du om min bloggdesign?
 Jättefin!
 Söt!
 Fin!
 Sådär

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards